emo

hichi

emo

hichi

وقتی نمی توانی فریاد بزنی ناله نکن  

خاموش باش 

 قرن ها نالیدن به کجا انجامید  

تو محکومی به زندگی کردن تا شاهد مرگ ارزوهای خودت باشی 

moafegham ba ghesmate aval saket bodan chize khobie akhe hichvaght hichkas nemifahme chi migi pass age sokot koni dg az inke dgaran harfato nemifahman narahat nemishi 

khamosh bash vali dar moghabele digaran yani to delet roshan bash faghat moragheb bash divone nashi 

gharn ha nalidan be jai naanjamid vali gharn ha sokotam be jai nemianjamad motmaenam 

na majboor nisti zendegi koni ye tigho khalastamom mishe az hame chiz rahat mishi hichkas dg aziatet nemikone kasi nist ke tanhat bezare be ounai ham ke bad az maget gerye mikonan tavajoh nakon hamash doroghe mahze barae hefze abero gherye mikonan   

va bazi vaghta barae khodeshon chon kasi nist dg karashono bokoneo kholase harki be fekre khish ast  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شکست عشقی سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام دوست گلم!!!!!خیلی ممنون که بهم سرزدی!!!!
در ظمن هر نوع کپی برداری از وبلاگ شکست عشقی آزاد می با شد وهیچ گونه ممنوعیت ندارد!!!!!
وخوشحال می شم که این مطلب را در وبلاگ قشنگت قرار بدی!!
در ظمن یادم رفت بگم!!!دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم!!!!!شما من را با اسم شکست عشقی لینک کنید!!!!
موفق با شید!!!!!!
موضوع مطالب عاشقانه:

مطالب عاشقانه

گفتم نرو پرپر میشم







گفتی: میخوام رها باشم







گفتم: آخه عاشق شدم







گفتی:میخوام تنها باشم







گفتم: دلم







گفتی: بسوز







گفتی: یه عمری باز هنوز







گفتم: پس عمرم چی میشه







گفتی: هدر شد شب و روز







گفتم: آخه داغون میشم







گفتی: به من خوش میگذره







گفتم: بیا چشمام تویی







گفتی: آخر کی میخره







گفتم: منو جنس میبینی؟







گفتی: آره بی قیمتی







گفتم: یه روز کسی بودم







با من نکن بی حرمتی







گفتم: صدام میمیره باز







گفتی: با درد بسوز بساز







گفتم : حالا که پیر شدم







گفتی: که از تو سیر شدم







گفتم: تمنا میکنم







گفتی: میخوام خردت کنم







گفتم: بیا بشکن تنو







گفتی: فراموش کن منو









.:. اینم یه شعر باحال عشقی دیگه .:.








گفتمش : دل میخری؟



گفتا چند؟



گفتمش دل مال تو تنها بخند!



خنده کرد و دل ز دستانم ربود



تا به خود باز آمدم او رفته بود



دل ز دستانش بر زمین افتاده بود



جای پایش روی دل جا مانده بود !!!









:. اینم یه مطلب قشنگ .:.



از خدا پرسیدم چی دوست داری؟

گفت :سخاوت



دیوانه گفت: حماقت



غم گفت: ملامت



کوه گفت:صلابت



معشوق گفت: نگاهت



فدای تو که گفتی: رفاقت

به قلم:
دوست گلم نتونستم در قسمت نظرات واسه شما عکس بذارم
به وبلاگم مراجعه کنید وبرای این مطالب اگه می خواهید به اختار خودت عکس کپی کنید!
موفق باشید!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد